"Да живее Ботев Пловдив". Добре, но защо с подаяния?
Кампанията "100% Ботев Пловдив" събира пари за откупуване на 39% от акциите, които в момента са собственост на обявената в несъстоятелност фирма ТЦ-ИМЕ. Преди това кампанията "Да живее Ботев Пловдив" събираше 565 000 лева за покриване дълг на клуба. Е, какво излиза сега?
Ако преведеш пари по сметка, или пуснеш няколко жълтици в поставени за целта кутии, ще ти кажат, че обичаш своя футболен клуб. Ще ти кажат още, че имаш голямо сърце и така се прави.
Защо обаче запалянковците трябва да спасяват на практика фалирали клубове? От какъв зор? Така ли измерват тяхната любов хората, които са изпапали парите, а сега казват: "Дайте, че отиваме на кино“. Ами вие отдавна сте отишли на кино. Само трябва да признаете защо сте били там. А и новите трябва да кажат защо са тук.
Кого трябва да обичат толкова феновете, че да откъснат от залъка си? Онези, които са ги лъгали, заблуждавали, обещавали светло бъдеще. И сега им искат пари, за да измерят любовта им. Това е цинизъм!
Все едно отпред е застанал Тити Папазов, реве и крещи: Ама вие левскари ли сте, ботевисти ли сте, покажете, че имате големи сърца, спасете ни!
Любовта на фенове е ясно как се измерва – с билети и абонаментни карти. Техните сърца трябва да са на стадиона, а не в банковите сметки и в кутиите за подаяние. Дарителските кампании имат едно единствено мото: "Да спасим човешки живот“. Другото е изнудване, маскирано като лакмус за някаква любов.